- Štítky blogu
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Často kladené otázky
Obecné dotazy
Zboží jsem vybral/a špatně, mohu ho vrátit?
Samozřejmě, na vrácení nepoužitého produktu máte ze zákona nárok. Lhůta činí 14 dní od obdržení.
Bohužel použité a otevřené produkty již nelze vrátit.
Zboží o které mám zájem, není skladem
Pokud zboží, o které máte zájem, nemáme skladem, napište nám na info@elixiryzivota.cz nebo na tel.: 778 161 761a my Vám rádi řekneme,kdy bude opět dostupné.
Dotazy ohledně dodání zboží a poštovného
Když si objednám, za jak dlouho mi zboží přijde?
Zboží expedujeme do 3 dnů od obdržení objednávky.
Zvolil/a jsem špatný způsob dopravy - co mám dělat?
Pokud jste zvolili nevhodný druh dopravy a přáli byste si způsob změnit, prosím kontaktujte nás na info@elixiryzivota.cz a my objednávku upravíme dle vašeho přání.
Kolik mě bude stát poštovné?
V rámci ČR:
Zásilkovna 63Kč
PPL 109Kč
Dobárka 24Kč
V rámci SK
Zásilkovna 73Kč
PPL 109Kč
Dobárka 24Kč
Technické problémy
Nepřišel mi email s potvrzením objednávky.
Potvrzení objednávky posíláme automaticky všem zákazníkům, pokud email nepřišel tak jste:
1. Nedokončili objednávku. Je možné, že jste nedošli do posledního kroku nákupního procesu a objednávka zůstala „viset" v košíku. Potvrzení je automaticky zasílané po úplném dokončení objednávky.
2. Zadali jste neexistující e-mail, nepo jste se prostě překlepli:) Prosíme o pečlivou kontrolu při vyplňování.
3. Máte plnou e-mailovou schránku – týká se to hlavně uživatelů emailových schránek u Seznam.cz. Schránku lze po přihlášení na Váš email jednoduše zvětšit viz návod:) Mrkněte se, zda e-mail neskončil v koši, ve spamu nebo ve složce hromadné e-maily.
Pokud e-mail tedy nedorazil, napiště nám na info@elixiryzivota.cz nebo zavolejte na 778 161 761 a my zjistíme, zda jste objednávku dokončili a případně Vám zašleme potvrzovací e-mail znovu.
Nejde mi objednat zboží z eshopu
Pokud Vám nejde objednat zboží, klidně nám zavolejte na 778 161 761 nebo napište na na info@elixiryzivota.cz a my rádi uděláme objednávku za Vás.
Zvolil/a jsem platbu kartou, ale platba neproběhla v pořádku
Pokud se Vám nepodařilo uskutečnit platbu přes platební bránu, můžete nám peníze zaslat převodem na náš účet - č.ú. 1387277147/2700 UniCredit Bank , jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.